مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 07:502021-11-10سياسي

پیام سرپرست آموزش و پرورش به مناسبت «انتخابات شوراهای دانش آموزی»


سرپرست وزارت آموزش و پرورش با صدور پیامی خطاب به «بیست وچهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی» بر مشارکت فعال دانش آموزان در این فعالیت تربیتی تأکید کرد.

- پیام سرپرست آموزش و پرورش به مناسبت انتخابات شوراهای دانش آموزی سرپرست وزارت آموزش و پرورش با صدور پیامی خطاب به بیست وچهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی  بر مشارکت فعال دانش آموزان در این فعالیت تربیتی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن پیام علیرضا کاظمی آمده است: شورای دانش آموزی فرصت بی نظیر تربیتی در مدرسه به منظور رشد همه جانبه مهارتهای فردی و اجتماعی و توسعه مشارکت دانش آموزان عزیز در فعالیت های تربیتی و آموزشی است.

بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها،آزمونی بسیار موفق از الگوی مشارکت اجتماعی و سیاسی کاملاً آزاد اما متعهد به مبانی نظام تعلیم و تربیت اسلامی است.

جوانان ونوجوانان بالنده و فهیم میهن عزیزمان در طول تاریخ، بارها قوه فهم و قدرت تشخیص خود را به اثبات رسانده و به رخ جهانیان کشانده اند و با شیوه های مختلف مثل حضور تأثیرگذار در دوران دفاع مقدس، فعالیت های اجتماعی و سیاسی، راهپیمایی ها و حضور پررنگ و با نشاط در انتخابات شوراهای دانش آموزی، با آرمان ها واهداف والای انقلاب اسلامی تجدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام سرپرست آموزش و پرورش به مناسبت «انتخابات شوراهای دانش آموزی»

پیام سرپرست آموزش و پرورش به مناسبت «انتخابات شوراهای دانش آموزی»